Abych byla upřímná, něco jsem napsala. V textu byly veškeré informace, ale byl takový nijaký, věty kostrbaté a nezajímavé. Rozhodla jsem se oslovit Adélu. Zahrnula mne dotazy jako například: “Jak vypadá tvůj vysněný klient? Jaké emoce chceš vyvolat?” a rovnou poslala návrh na úvodní větu v několika variacích. Zněla tak krásně, že jsem ji v textu okamžitě použila.
Následoval telefonát, při kterém jsme probraly můj brand, emoce, texty které se mi líbí atd.
Do pár dní mi přišel přepracovaný text, ze kterého mi spadla brada.
Text zní přesně tak, jak bych jej napsala já, kdybych uměla kreativně psát.
Adéla mne jemně donutila napsat pár bodů o sobě, do čehož se mi moc nechtělo. Nyní tuto pasáž vnímám jako jednu z nejdůležitejších na webu, protože nikdo nechce obchodovat s anonymním člověkem.
Nakonec navrhla prodejní tlačítka a otextovala i je.
Abych to shrnula, Adéla se na mě perfektně naladila, navnímala slovní spojení které používám a navrhla perfektní texty na web. Řekla bych, že pozvedly úroveň mého webu minimálně o 200%:-))).
Copy služby Adély doporučuji všem ženám, pro které není psaní reklamích textů přirozeností a zábavou.